8 مورد از المان های برندینگ
المان های برندینگ

8 مورد از المان های برندینگ

هویت برند موضوع پیچیده ای است و شامل المان های برندینگ (Branding Elements) متعددی می باشد. اکثریت از اصطلاح "برند" استفاده می کنند اما تعداد کمی قادر به تعریف صحیح آن هستند. ما در آکادمی دیجیتال مارکتینگ بالابان مشتریانی داشته ایم که برند سازی را با طراحی یک وب سایت اشتباه گرفته اند.

ادامه خواندن8 مورد از المان های برندینگ
رعایت قوانین تایپوگرافی وب
رعایت قوانین تایپوگرافی

رعایت قوانین تایپوگرافی وب

تایپوگرافی یک اصل در طراحی گرافیک است که به نحوه چینش حروف در کنار یکدیگر برای ساخت واژه ها و کلمات اشاره دارد که در تبلیغات محیطی و طراحی های کارت ویزیت، مجلات و نشریات، رابط کاربری یک سایت و اپلیکیشن به نحوی خاص استفاده می شوند که هدف از این چینش حروف و تایپوگرافی زیبا جلوه دادن متن برای بیننده است در حالیکه قابل خوانایی و تشخیص راحت نیز برای بیننده داشته باشد.

ادامه خواندنرعایت قوانین تایپوگرافی وب
قانون گودهارت چیست؟
قانون گودهارت

قانون گودهارت چیست؟

قانون گودهارت (Goodhart Law) که در اصل فقط یک بررسی اقتصادی بود ، مواردی را بیان می کند که امروزه بیشتر در دنیای فناوری محور مشاهده می شود: اینکه اندازه گیری چیزی به طور ذاتی رفتار کاربران را تغییر می دهد. بیایید نگاهی به قانون گودهارت و معنی آن در سازمان شما بیاندازیم.

ادامه خواندنقانون گودهارت چیست؟

پایان محتوا

صفحات بیشتری برای بارگیری وجود ندارد