لغت‌نامه دیجیتال مارکتینگ

درس امروز رو با چی شروع کنیم؟

این یک لغت‌نامه است!

مارکتوپدیا از شهریور 1403 فعالیت خود را آغاز کرده، تحریریه بالابان به طور مستمر واژه‌های جدیدی را به این دیکشنری اضافه می‌کند. اگر واژه موردنظر شما در مارکتوپدیا موجود نبود، لطفاً از طریق راه‌های ارتباطی با ما اطلاع دهید.

فهرست لغت‌نامه

دسته‌بندی مشتریان

“دسته‌بندی مشتریان” (Customer Segmentation) یکی از اصول اساسی بازاریابی است که به فرآیند تقسیم‌بندی بازار به گروه‌های کوچک‌تر و همگن‌تر از مشتریان اشاره دارد. این

مطالعه »

موقعیت‌یابی محصول

موقعیت‌یابی محصول (Product Positioning) یکی از مهم‌ترین مفاهیم در بازاریابی است که تأثیر مستقیمی بر موفقیت یک برند در بازار هدف دارد. این فرآیند شامل

مطالعه »

نرخ بازگشت سرمایه

نرخ بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مهم‌ترین معیارهای ارزیابی عملکرد کسب‌وکارها در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. این شاخص به کسب‌وکارها کمک

مطالعه »

قیف فروش

قیف فروش (Sales Funnel) یکی از مفاهیم کلیدی در بازاریابی و فروش است که فرآیند تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل را توصیف می‌کند. این

مطالعه »

آگاهی از برند

آگاهی از برند (Brand Awareness) یکی از مهم‌ترین مفاهیم در بازاریابی دیجیتال و سنتی است که میزان شناخت و یادآوری یک برند توسط مخاطبان را

مطالعه »

فراخوانی برای اقدام (CTA)

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، اصطلاح “فراخوانی برای اقدام” یا “Call to Action” که به اختصار CTA نامیده می‌شود، یکی از مفاهیم کلیدی و تأثیرگذار در

مطالعه »

بازار هدف

بازار هدف مجموعه‌ای از افراد یا سازمان‌هایی است که محصولات یا خدمات کسب‌وکار شما برای آن‌ها طراحی شده و به صورت فعال توسط آن‌ها مصرف

مطالعه »

تحلیل رایگان وب سایت شما

اگر وب سایتی دارید که نیاز به ارتقا و بهینه سازی دارد و از عملکرد آن رضایت ندارید، می توانید لینک وب سایت خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ بالابان به رایگان وب سایت شما را بررسی کرده و گزارش آن را به شما ارائه کنند.