مارکتوپدیا
لغتنامه دیجیتال مارکتینگ
درس امروز رو با چی شروع کنیم؟
این یک لغتنامه است!
مارکتوپدیا از شهریور 1403 فعالیت خود را آغاز کرده، تحریریه بالابان به طور مستمر واژههای جدیدی را به این دیکشنری اضافه میکند. اگر واژه موردنظر شما در مارکتوپدیا موجود نبود، لطفاً از طریق راههای ارتباطی با ما اطلاع دهید.
- منـابـع
- Search Engine Journal
- Wikipedia
- HubSpot
فهرست لغتنامه
بهینهسازی نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization (CRO
در دنیای رقابتی امروز، تنها جذب بازدیدکننده به وبسایت کافی نیست. آنچه واقعاً اهمیت دارد، تبدیل آن بازدیدکننده به مشتری، کاربر ثبتنامشده یا هر هدف
پرداخت به ازای کلیک Pay Per Click (PPC)
در عصر دیجیتال، کسبوکارها با رقابت شدید در جلب توجه مخاطبان آنلاین مواجهاند. یکی از مؤثرترین روشها برای دستیابی سریع و هدفمند به مشتریان بالقوه،
وفاداری به برند (Brand Loyalty
در دنیای امروز که بازارها به شدت رقابتی و مشتریان از گزینههای متعددی برخوردارند، وفاداری به برند (Brand Loyalty) به عنوان یکی از ارزشمندترین داراییهای
جایگاه برند
«جایگاه برند» یا Brand Positioning (برند پوزیشنینگ، جایگاه یابی برند، موقعیت یابی برند،) به فرآیندی اطلاق میشود که طی آن یک برند جایگاه مشخصی در
شاخص عملکرد (KPI)
شاخص عملکرد کلیدی یا به اختصار شاخص عملکرد KPI، معیاری قابل اندازهگیری است که برای ارزیابی میزان موفقیت یک سازمان، تیم یا کمپین در دستیابی