8 مورد از المان های برندینگ
المان های برندینگ

8 مورد از المان های برندینگ

هویت برند موضوع پیچیده ای است و شامل المان های برندینگ (Branding Elements) متعددی می باشد. اکثریت از اصطلاح "برند" استفاده می کنند اما تعداد کمی قادر به تعریف صحیح آن هستند. ما در آکادمی دیجیتال مارکتینگ بالابان مشتریانی داشته ایم که برند سازی را با طراحی یک وب سایت اشتباه گرفته اند.

0 دیدگاه
رعایت قوانین تایپوگرافی وب
رعایت قوانین تایپوگرافی

رعایت قوانین تایپوگرافی وب

تایپوگرافی یک اصل در طراحی گرافیک است که به نحوه چینش حروف در کنار یکدیگر برای ساخت واژه ها و کلمات اشاره دارد که در تبلیغات محیطی و طراحی های کارت ویزیت، مجلات و نشریات، رابط کاربری یک سایت و اپلیکیشن به نحوی خاص استفاده می شوند که هدف از این چینش حروف و تایپوگرافی زیبا جلوه دادن متن برای بیننده است در حالیکه قابل خوانایی و تشخیص راحت نیز برای بیننده داشته باشد.

0 دیدگاه
قانون گودهارت چیست؟
قانون گودهارت

قانون گودهارت چیست؟

قانون گودهارت (Goodhart Law) که در اصل فقط یک بررسی اقتصادی بود ، مواردی را بیان می کند که امروزه بیشتر در دنیای فناوری محور مشاهده می شود: اینکه اندازه گیری چیزی به طور ذاتی رفتار کاربران را تغییر می دهد. بیایید نگاهی به قانون گودهارت و معنی آن در سازمان شما بیاندازیم.

0 دیدگاه
پرامپت‌ ساخت آواتار 3D با هوش مصنوعی
پرامپت‌ ساخت آواتار 3D با هوش مصنوعی

پرامپت‌ ساخت آواتار 3D با هوش مصنوعی

یکی از این خلاقیت‌ها، استفاده از آواتار‌های 3D بامزه به عنوان بخشی از هویت دیجیتالی افراد است. در این مقاله، ما به بررسی روش‌های نوشتن پرامپت‌هایی برای هوش مصنوعی Microsoft Designer خواهیم پرداخت تا شما بتوانید آواتارهای 3D بامزه ای را برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی خلق کنید.

8 دیدگاه