لغت‌نامه دیجیتال مارکتینگ

درس امروز رو با چی شروع کنیم؟

این یک لغت‌نامه است!

مارکتوپدیا از شهریور 1403 فعالیت خود را آغاز کرده، تحریریه بالابان به طور مستمر واژه‌های جدیدی را به این دیکشنری اضافه می‌کند. اگر واژه موردنظر شما در مارکتوپدیا موجود نبود، لطفاً از طریق راه‌های ارتباطی با ما اطلاع دهید.

فهرست لغت‌نامه

توییتر مارکتینگ

توییتر با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان، یکی از تأثیرگذارترین شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی دیجیتال به شمار می‌رود. این پلتفرم که

مطالعه »

اینستاگرام مارکتینگ

در دنیای امروز، که کاربران به‌صورت میانگین بیش از ۲ ساعت در روز را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند، حضور مؤثر برندها در این فضاها

مطالعه »

تبلیغات فیسبوکی

در عصر حاضر، تبلیغات دیجیتال به یکی از ارکان اصلی توسعه کسب‌وکارها تبدیل شده است. از میان تمام پلتفرم‌ها، فیسبوک با بیش از ۲.۹ میلیارد

مطالعه »

اطلاعات موردی

در دنیای اشباع‌شده از داده‌ها و اطلاعات، بازاریابان به دنبال روش‌هایی مؤثر برای تجسم اطلاعات و اثبات نتایج واقعی هستند. دو ابزار حیاتی در این

مطالعه »

اینفوگرافیک

در عصر اطلاعات، انسان‌ها روزانه با انبوهی از داده‌ها مواجه می‌شوند. در چنین شرایطی، کسب‌وکارهایی موفق خواهند بود که بتوانند پیام‌های پیچیده را ساده، سریع

مطالعه »

ویدئو مارکتینگ

در دنیای پرسرعت و دیجیتالی امروز، کاربران بیشتر از هر زمان دیگری به سمت محتوای بصری گرایش دارند. ویدئو مارکتینگ به‌عنوان یکی از مؤثرترین ابزارهای

مطالعه »

لوکال سئو

در دنیای پرسرعت دیجیتال مارکتینگ، کسب‌وکارها برای دیده شدن در نتایج جست‌وجو، باید از استراتژی‌های هوشمندانه‌ای بهره بگیرند. یکی از مهم‌ترین این استراتژی‌ها، لوکال سئو

مطالعه »

سئو خارجی

در دنیای رقابتی دیجیتال، فقط تولید محتوای خوب یا طراحی زیبا کافی نیست. اگر وب‌سایت شما دیده نشود، هیچ‌کدام از این تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

مطالعه »

تحلیل رایگان وب سایت شما

اگر وب سایتی دارید که نیاز به ارتقا و بهینه سازی دارد و از عملکرد آن رضایت ندارید، می توانید لینک وب سایت خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ بالابان به رایگان وب سایت شما را بررسی کرده و گزارش آن را به شما ارائه کنند.