مارکتوپدیا
لغتنامه دیجیتال مارکتینگ
درس امروز رو با چی شروع کنیم؟
این یک لغتنامه است!
مارکتوپدیا از شهریور 1403 فعالیت خود را آغاز کرده، تحریریه بالابان به طور مستمر واژههای جدیدی را به این دیکشنری اضافه میکند. اگر واژه موردنظر شما در مارکتوپدیا موجود نبود، لطفاً از طریق راههای ارتباطی با ما اطلاع دهید.
- منـابـع
- Search Engine Journal
- Wikipedia
- HubSpot
فهرست لغتنامه
ایجاد حس اضطرار
مقدمهدر دنیای رقابتی فروش و بازاریابی آنلاین، ایجاد حس اضطرار یا فوریت (Urgency) یکی از قویترین تکنیکها برای ترغیب مشتریان به اقدام سریع است. اگر
برندسازی شخصی (Personal Branding)
در دنیای امروز که رقابت نهتنها در حوزه کسبوکار بلکه در سطح فردی نیز شدیدتر شده است، «برندسازی شخصی (Personal Branding)» به یکی از مهمترین
اینفلوئنسر مارکتینگ
در دنیای پیچیده و پررقابت امروز، جذب توجه مخاطب و ایجاد اعتماد به برندها به یکی از بزرگترین چالشهای بازاریابی تبدیل شده است. در این
ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یکی از قدیمیترین و در عین حال موثرترین روشهای بازاریابی دیجیتال است که همچنان جایگاه ویژهای در استراتژیهای بازاریابی کسبوکارها دارد. اگرچه شبکههای